Skip to content

Vacature: Administratief medewerker / debiteurenbeheer

Functieomschrijving

Real Gen B.V. is een jong dynamisch en ambitieus bedrijf met duidelijke groeidoelstellingen. Als online marketing bureau helpen wij zzp’ers en mkb’ers met het behalen van hun online doelstelling. Dit doen wij door het bouwen van websites en het uitvoeren van online marketing campagnes.

Werken bij Real Gen betekent werken in een gezellige ongedwongen omgeving in een
splinter nieuw pand. Wij bieden ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met leuke collega’s om je heen.

Wat ga je doen

Als administratief medewerker / debiteurenbeheer ben jij verantwoordelijk voor diverse administratieve werkzaamheden binnen onze organisatie zoals:

  • Het verwerken van de gegevens van nieuwe klanten en voor het opvolgen van openstaande facturen
  • Het bijhouden van klantdossiers en uiteindelijk terug brengen van betalingsachterstanden
  • Binnen de organisatie kijk je daarbij verder dan jouw functie, je signaleert knelpunten en draagt oplossingen en verbeterpunten aan.
  • Je komt te werken in een klein team met twee andere collega’s waarin onderlinge afstemming van groot belang is.
  • Je rapporteert aan je manager.

De functie wordt gekenmerkt door een grote verscheidenheid aan activiteiten waarin zelfstandigheid en nauwkeurigheid vereist is. Je voert je werkzaamheden proactief en zelfstandig uit, eventueel in overleg met jouw direct leidinggevende.

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega, die beschikt over een portie humor en die niet bang is om zijn mannetje te staan. Is gewend om verschillende taken tegelijk uit te voeren en verliest daarin het overzicht en prioriteiten niet uit het oog. Onze toekomstige college durft mee te denken in het optimaliseren van werkprocessen en kan ook goed presteren onder druk.

Takenpakket

  • Invoeren van nieuwe klanten in het klantenbestand
  • Banken boeken
  • Verwerken van wijzigingen in het klantenbestand
  • Debiteurenbeheer
  • Terugbrengen van betalingsachterstanden
  • Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan.
  • Gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie
  • Archiveren
  • Verwerken van een aantal HR gerelateerde werkzaamheden zoals het verwerken van gegevens van nieuw personeel en verwerken ziekteverzuim.

Vaardigheden

  • Flexibel, kan zaken goed structureren en prioriteiten stellen
  • Kan ook onder druk gestructureerd en accuraat werken
  • Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan.
  • Rapporteren, administratief schrijven, Microsoft Office, processen managen, organiseren, informatie analyseren, professionaliteit, oplossingsgericht, schriftelijke communicatie.

Over ons

  • MBO4 /HBO werk en denk niveau
  • Communicatief sterk
  • Werkt nauwkeurig en neemt initiatief
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Minimaal 1 jaar ervaring
  • Basiskennis excel is vereist
  • Ervaring met exact online is een prè.
  • Aantal uren 24-36 uur

Contractduur 7 maanden daarna verlenging van 1 jaar, het is geen tijdelijke functie.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd
Salaris: €2.250,00 – €2.850,00 per maand

Is deze functie als administratief medewerker / debiteurenbeheer precies de goede volgende stap voor jouw carrière? Stuur dan je snel je CV met motivatiebrief.

Solliciteer!



    CV uploaden